לוגו חן קצביץ פרסלר

היי

נעים להכיר, שמי חן קצביץ׳ פרסלר.
לפני כעשור עשיתי שינוי במסלול הקריירה שלי, ומתחום של סוציולוגיה ארגונית וחקר ארגונים, חיפשתי משהו שיהיה יותר מדויק עבורי וייתן לי תחושה של הגשמה עצמית.

התחנה הראשונה המשמעותית הייתה 'מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית', שם עברתי את ההכשרה הראשונה שלי בתחום. מהרגע הראשון הרגשתי שנכנסתי לעולם שאני לא מוצאת בו שובע –  ההכשרה פתחה לי תחומי דעת שלא הכרתי ושם התחלתי לגבש את האידיאולוגיה והזהות המקצועית שלי.

התחנה המשמעותית השנייה הייתה 'דלת פתוחה', שם למדתי לימודי הסמכה בנושא חינוך למיניות מיטיבה. כל כך הייתי זקוקה לאיזון הזה, גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית, לדבר על היפה, הנעים, הטוב, הבריא, המענג, הנורמטיבי ושלל היבטיה החיוביים של המיניות.

התחנה השלישית המשמעותית הייתה לימודי דוקטורט בתכנית למגדר באוניברסיטת בר אילן, במסגרת זו ערכתי מחקר על מיניות של נערים שהתמקד בעיקר בצפייה בפורנוגרפיה ובהתנהגויות מיניות. שם ביססתי את הזהות הפמיניסטית, לצד פיתוח של זהות מקצועית הרבה יותר עמוקה וקרובה הן לשדה המחקרי והן לשטח.

כיום הזהות המקצועית שלי מכילה את שלוש התחנות בהן התמקצעתי:
חינוך למיניות מיטיבה, מניעת אלימות מינית וקידום שוויון מגדרי.

לשמחתי בעבודה שלי אין יום הדומה לקודמו. אני פוגשת קהלים מגוונים ועוסקת בנושאים מגוונים.
בזירה החינוכית – אני מומחית בחינוך למיניות ושוויון מגדרי מהגיל הרך ועד גיל ההתבגרות.
בזירת הארגונים – אני מומחית בחוק למניעת הטרדה מינית במקום העבודה
ובקידום ארגון מודע מגדר.

בנוסף, אני גם מרצה באקדמיה ונהנית לעצב תודעה לדור העתיד,
וכותבת מזה מספר שנים את מדור חינוך למיניות מיטיבה ב'הארץ' אונליין.

החל מחודש מרץ 2023 אני מכהנת כיו"ר המייסדת של האגודה לחינוך מיני בישראל.

בשנת 2023 קרה דבר נפלא נוסף, ייסדתי את מרכז ההכשרות אֲיָנָא, במסגרתו מועברים מסלולי לימוד מקיפים בתחומים של חינוך למיניות מיטיבה, מוגנות מינית וקידום שוויון מגדרי.

אחד הדברים החשובים לי הוא להנגיש ידע באופן פשוט לקהל הרחב .
מוזמנות ומוזמנים למצוא תכנים שלי במגוון רחב של פלטפורמות, כולל האתר הזה ממש. כאקטיביסטית אני מובילה שינוי חברתי בנושאים של חינוך מיני ושוויון מגדרי, אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה ומאמינה בכל ליבי שיש לזה ערך רב מבחינה חברתית.

חוץ מכל זה אני אמא לשני זוגות תאומים… (כן, אני יודעת, מגיעה לי מדליה. גם אני חושבת ככה), ונשואה לעובד סוציאלי ומטפל שמתעסק גם הוא במגדר, רק מהצד הגברי. אתן יכולות לדמיין לעצמכן מה קורה בבית כשמתפתח שיח מקצועי 🙂

עשייה. השפעה. מודעות.

במסע המקצועי שלי נפגשתי עם אלפי אנשים- הורים, נשות חינוך וצוותים מקצועיים. זוהי זכות עבורי להעניק מהידע שלי ולהפיץ את השיח למיניות מיטיבה, שוויון מגדרי ומניעת אלימות מינית.

ממליצ׊׉ עליי

5/5
דפנה רוסו
דפנה רוסומנהלת חינוך, קיבוץ צאלים
קרא עוד
שמחה להמליץ בחום רב על חן, שהגיעה אלינו לצאלים להדרכת צוות והדרכת הורי גיל רך והורי מתבגרים/ות. חן קשובה, נעימה ומלאה בידע בנושא החינוך והמוגנות המינית. היה לנו שיח פתוח וכנה, עלו סוגיות מקומיות וגם מניסיון העבר. קיבלנו כלים, הרחבנו את הדעת ולמדנו לראות דברים מזווית נוספת. בעיקר לא לפחד לדבר, לגעת בנושא ולהיות בכנות. תודה חן!
נועה בסן
נועה בסןיו"ר צוות מוגנות מינית, קיבוץ מגן
קרא עוד
את חן פגשתי לראשונה במסגרת הכשרת מחנכים למיניות בריאה של ארגון "דלת פתוחה". חן העבירה לנו את סדרת המפגשים בנושא מיניות בגיל הרך. אני אמא לגיל הרך כבר עשר שנים, מחשיבה את עצמי כמי שעושה חינוך מיני בבית, "מה היא כבר יכולה לחדש לי" חשבתי לעצמי לפני שהתחלנו. אבל בדיוק כמו בדיאלוג סוקראטי טוב, חן גרמה לי להבין שיש לי עוד הרבה מה ללמוד, היא פתחה לי את העיניים, את הראש ואת הלב. בהמשך, כרכזת צוות מוגנות מינית בישוב בו אני גרה, הזמנתי אותה לסדרת הרצאות וסדנאות גם להורים (מיניות בגיל הרך ומיניות בראשית גיל ההתבגרות) וגם לצוות החינוכי (גני הילדים והחינוך הבלתי פורמלי). ההרצאות היו מעולות. ניכרו הניסיון הרב, החיבור לשטח, הידע והרגישות האינסופית לנושא כל כך מורכב. הן ההורים והן הצוות בקשו שתחזור אלינו להמשך הרצאות גם בקיץ הבא. אין ספק שנזמין אותה שוב. באופן אישי, כמי שמתחילה את דרכה בעולם החינוך המיני בבתי הספר, אני מוצאת את עצמי חוזרת אל חן לא פעם, עם שאלה, התייעצות, או סתם כדי לשתף, ותמיד תמיד מקבלת מענה מקצועי ולבבי.
ליאת מאיו
ליאת מאיומנהלת משאבי אנוש, קיבוץ רבדים
קרא עוד
היכרותי עם חן התחילה לפני מספר שנים, כשמילאתי תפקיד של רכזת הדרכה של צוותי חינוך בלתי פורמלי. גם ביישוב בו אני גרה חן מלווה את צוותי החינוך השונים, במערכת הגיל רך ובמערכת החינוך הבלתי פורמלי, את הנערים והנערות בשכבות הגיל השונות ואת בעלי התפקידים בקיבוץ מזה מספר שנים. בשלל התערבויותיה חן מצליחה תמיד, ברגישות רבה, בגובה עיניים ובמקצועיות לגעת בעומק ובמורכבות העיסוק בתכנים הרגישים. גם אחרי ההתערבויות חן ממשיכה תמיד לשמש כתובת עבור כל מי שפגשה והיא מותירה תמיד חוויה טובה, של נגישות, אווירה נעימה, מאפשרת ובלתי אמצעית. ממליצה עליה בחום רב !
אבי אונגר
אבי אונגריועץ אירגוני קהילתי, M.B.A מנהל המחלקה לעבודה קהילתית במועצה האזורית גוש עציון ופרויקטור (פרילנס) להקמת צוותי מוגנות מטעם מכון חרוב
קרא עוד
פגשתי את חן במסגרת הרצאותיה בתוכניות הכשרה לצוותי מוגנות מינית מטעם מכון חרוב. ההרצאות של חן בהכשרה של הצוותים עוסקות בדינמיקה של "עשה טוב", עיסוק בתכני מיניות מיטיבה ויצירת קרקע בריאה לאוריינטציה הקהילתית של הצוותים. ההרצאות הועברו בטוב טעם, עם כלים מעשיים, ועם בחיבור בין האקדמיה לשדה המקצועי. משתתפות ומשתתפי ההכשרות מתרשמים מהרצאותיה של חן, זוכרים אותן לטובה ומציינים אותן במשובם בסוף ההשתלמות כהרצאות משמעותיות ובעלות ערך רב עבורם.
דותן שיפוני
דותן שיפונימנהל הגיל הרך, מועצה אזורית יואב
קרא עוד
את ד"ר חן קצביץ' אני מכיר משנת 2014, כאשר עבדתי כרכז תוכנית מצילה במועצה האזורית יואב. יחד עם חן בנינו סדנאות מיוחדות וייחודיות עבור ילדים ובני נוער ברחבי המועצה. מאז, המשכתי לתפקידיי חינוך שונים במועצה ובכולם קיימתי ממשקי עבודה עם חן שכללו סדנאות תוכן והתמקצעות לצוותי חינוך, לעובדים, לילדים ובני נוער. גם כיום בתפקידי כמנהל מחלקת הגיל הרך במועצה, אנו ממשיכים ב"מסורת" ופועלים יחדיו לקיום ומימוש תוכניות פורצות דרך. דוגמא אחת היא התוכנית לשוויון מגדרי שאנו מקדמים בקרב צוותי החינוך והורים בגיל הרך. מדובר על תוכנית מקיפה בה לומדות הגננות והסייעות על מושגי שוויון ומגדר וביחד עם חן מזהות היכן אנו פוגשים את הנושאים הללו כבר בגילים צעירים. בעזרת חיבור אישי ובעזרת ידע מקצועי נרחב ויכולות המשגה מעולות של חן, אנו רואים ושומעים כיצד הנושא הכה חשוב הזה, הופך לרלוונטי מתמיד ומאפשר לכולנו לבחון את ההשפעות הגדולות של צוותי החינוך על הילדים בגיל כ צעיר. השפעות שמן הסתם מקדמות עולם שוויוני יותר ו"בריא" יותר. אוסיף בקצרה שחן נעימת הליכות, יצירתית ודינמית – תכונות שמאפשרות לה להתאים את הכפפה רצויה לכל יד.
אירית וינר,
אירית וינר, מנהלת משאבי אנוש, מפעל מתכת כפר מנחם
קרא עוד
חן העבירה אצלנו במפעל הרצאה בנושא החוק למניעת הטרדה מינית במקום העבודה, לכל העובדות והעובדים, כולל צוות ההנהלה. ההרצאה הועברה באיכות מקצועית תוך מתן תשומת לב לרגישויות השונות והתאמתם לקהל היעד ותוך התמודדויות מדויקות עם ההתנגדויות שעלו מהקהל. חן העבירה את המסרים והמידע, כולל החובות החוקיות בנושא, ולא פחות מכך, את החובות המוסריות, בצורה נגישה, מקרבת, מקצועית ומעוררת מחשבה.
רחל פילץ
רחל פילץיועצת בית ספר מעיין: בית ספר אנתרופוסופי בקיבוץ נען
קרא עוד
פניתי אל חן כשחיפשתי מקורות השראה וגישה רעננה להנעת שיח בית ספרי בנושאים של מיניות בריאה, התפתחות, מגדר ומניעת פגיעה מינית. כבר בשיח המקדים עימה הרגשתי הקשבה מרובה לצרכינו כארגון, לגישה הפתוחה והשקולה, לכך שהיא מעודכנת בכל המחקרים החדשים וכן לפשטות שהיא מביאה לשיח. חן העבירה הרצאות להורים ולצוותים בבית ספרנו, בשיח עם ההורים והצוותים הרגשתי שחן נותנת ביטחון, נקודות מחשבה והתבוננות חדשות וכן רוח חדשה וחיה לשיח מותאם בכל הנושאים המורכבים הללו. ממליצה בחום.
חלי סמרה
חלי סמרהמנהלת ביה"ס שיבולים נס ציונה, בי"ס בחינוך ולדורף.
קרא עוד
בשנה שעברה החלטנו להעביר את הצוות השתלמות מוסדית בנושא מיניות מיטיבה. הזמנו את חן למספר מפגשים עם הצוות, כל מפגש כשעה וחצי ובנינו ביחד איתה תכנית מותאמת לבית ספרינו ולייחודיות שבו. חן הייתה מקסימה ונעימה. הייתה קשובה כל עת לצרכים שהגיעו מהשטח, לתחושותיו של הצוות והתאימה את המפגש ותוכנו כך שהוא יהיה רלוונטי ומשמעותי. השיח שהתפתח בכל מפגש היה מעמיק ופתוח וזה רבות בזכות היכולת של חן לראות את הצוות ולייצר מרחב בטוח לשיתופים. בנוסף, חן המשיכה ללוות את הצוות גם מחוץ למפגשים בהתאם לצורך והייתה זמינה להיוועצות. המפגשים היו משמעותיים ומלמדים. תודה רבה על כך.
רותם גר
רותם גר יו"ר צוות מוגנות, שדה יואב
קרא עוד
חן היקרה, תודה על שתי הרצאות מרתקות אצלנו בקיבוץ שדה יואב! ההכשרה שעשית לצוות מוגנות, , הייתה מאירת עיניים ולא פחות מחיונית. היה ברור לנו שאנחנו רוצות לשתף את כלל הורי הקהילה בידע הרב שלך. ואכן, גם ההרצאה שהעברת להורי הקהילה הייתה נהדרת (אין מדד טוב יותר מזה שבשבילים לא מפסיקים לדבר עליה גם ימים אחרי.. 💪🏼😊). את מקצועית, מלאת ידע ומשלבת בהרצאות שלך גם שיח פתוח ומפרה. היה מרתק! המשיכי בעבודה החשובה שאת עושה.
דן שטיינץ
דן שטיינץמנהל יאסא – התיכון הישראלי למדעים ולאומנויות
קרא עוד
שמעתי את חן מרצה בכישרון רב בכנס, והזמנתי אותה להשתלמות של סגל המורים. הסגל הוותיק, שכבר ראה ושמע הכול – התרשם עמוקות והסכים: ההשתלמות חידשה ותרמה. כיום, חן מלווה בנייה של תכנית לימודים פנימית בנושא מיניות מיטיבה. היא כוח מניע חשוב בתכנית הזו, שאנו רואים בה חשיבות עצומה. היכולת של חן לתרגם את העקרונות הכלליים לדיון בגובה העניים בסיטואציות אותנטיות, יומיומיות – נותן לצוות ביטחון לגשת לנושאים טעונים ומביכים.
חן רוזן
חן רוזןמנהלת הרשות לביטחון קהילתי, מ.אזורית יואב
קרא עוד
אני עובדת עם חן קצביץ פרסלר כבר עשור בכל יישובי המועצה שלנו. חן מעבירה הרצאות וסדנאות למגוון אוכלוסיות בקהילה שלנו - להורים, צוותי חינוך, נוער, עובדות ועובדי הרשות ולצוותי המוגנות. מתוך ניסיון רב בעבודה עם חן, אני ממליצה עליה בחום, ההרצאות שלה מרתקות, מטובלות בהומור, מחדשות ומשאירות טעם של עוד. חן מתמודדת במקצועיות עם מורכבויות של קבוצות הטרוגניות, מאפשרת דיונים מרתקים של המשתתפות והמשתתפים ומייצרת אפשרות לשיח נעים על נושאים לא פשוטים. ממליצה בחום!
לילך חדד
לילך חדדמנהלת משאבי אנוש, קיבוץ בארי
קרא עוד
חן קצביץ' פרסלר הגיעה למספר מפגשים עם מנהלים ועובדים בקיבוץ בארי, לצורך הדרכה למניעת הטרדה מינית. חן הייתה מעניינת, מקצועית ורהוטה. היא ידעה לשנות את התכנים בהתאם לכך שמדובר באוכלוסיית עובדים מגוונת – חברי קיבוץ, שכירים ושכירים צעירים שגרים בקיבוץ לתקופה קצרה ויחסי מרות מתערבבים ומסובכים. ההרצאות העבירו את הנדרש בחוק יחד עם הרבה חומר למחשבה עצמית בנושא הטרדה מינית וגבולות בינאישיים. אני ממליצה בחום רב על ההדרכות של חן.
מרינדה מילוביץ
מרינדה מילוביץ יועצת ראש העיריה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, עיריית הוד השרון
קרא עוד
את חן הכרתי בחיפושיי אחר מנחה לתוכנית מקיפה וגדולה שהייתה עדיין בגדר חלום. כבר בשיחה הראשונה עם חן הרגשתי חיבור נהדר שהוביל להגשמת החלום ולפיתוחה ומימושה של תכנית פורצת דרך וחדשנית שלא נעשתה בהיקפים כאלו בישראל. חן היא שילוב של ידע עצום, גמישות מחשבתית, תושייה, כריזמה ויכולות עצומות. חן מרצה בחסד עליון, היכולת שלה להפשיט סיטואציות מורכבות ולהפכן למקובלות ונגישות בנושא מעורר מחלוקות כמו מגדר, הינה יוצאת דופן. אני נדהמת כל פעם מחדש עד כמה ההרצאות שלה והשיח שלה פוגש כל אחת ואחד בגובה העיניים לצד מחקר עדכני. בשנה האחרונה אנחנו עובדות יחד עם גננות, סייעות, הורים, מורים, מורות ומנהלות/ים ביתי ספר ובכל פעם מצליחה חן לייצר תוכן אחר שמתאים כחליפה ללובש/ת. תודה על האמון שלך בי ועל היכולת הבלתי מתפשרת שלך לשנות ולהשפיע.
חני גרמן
חני גרמןיו"ר צוות מוגנות מינית, כפר מנחם
קרא עוד
דר' חן קצביץ' פרסלר מלווה את תושבי ותושבות כפר מנחם כבר מספר שנים במקצועיות רבה, בכל הקשור למוגנות מינית ולחוק נגד הטרדות מיניות. אנו נעזרים במומחיות של חן בהרצאות להורים שיש להם ילדים בגיל הרך ובראשית גיל ההתבגרות, בהכשרת צוותי החינוך החברתי בעיקר בנושאי – "התפתחות מינית מיטיבה בילדות וזיהוי נורות אדומות", ובהרצאות למנהלי ענפים ומפעלים בנושא "החוק למניעת הטרדות מיניות". בנוסף, בכל שנה מתקיימות סדנאות מיניות מיטיבה בהדרכתה של חן לבנות ובני הנוער, שמחכים להן ובאים ברצון. חן מקרבת אותם לנושאים הרגישים, מפתחת אצלם מודעות ומעודדת את השיח בינם לבין ההורים. התכנים הראויים והמדויקים, אופן העברתם והפתיחות שנוצרת עם הקהלים השונים, מהווים חלק מאוד חשוב בהשגת המוגנות בישוב, וחן היא גורם מרכזי בכל התהליכים.
ימית רווח
ימית רווחיועצת ראש העיר לקידום שוויון מגדרי, עריית דימונה
קרא עוד
מזה כארבע שנים שאני פונה לחן להוביל אצלנו מספר פרויקטים הנוגעים לקידום שוויון מגדרי ברשות לטווח גילים רחב. כל קהל שחן פוגשת היא מצליחה לגעת בו ולרתום אותו לנושא, בין אם מדובר בצוותי גנים, צוותי בתי ספר, הורים ונוער, כל מי שפוגש את חן מתחבר בזכותה לרעיון של קידום שוויון מגדרי. פרויקט הדגל בעבודה שלנו בדימונה לקידום שוויון מגדרי ברשות שנערך מידי שנה, הוא הכשרות גננות ותומכות חינוך בנושא ניהול גן מודע מגדר, והשינוי שהגנים ברשות עברו בזכות ההשתלמות של חן הוא מדהים. דימונה היום היא מודל לחיקוי לכל הרשויות בארץ בזכות ההצלחה שלנו עם חן, חן נעימה מאוד, מקצועית, מעניינת ויצירתית באופן העברת התכנים בהתאם לקהלים שהיא פוגשת. כל מי שישכור את שרותיה ירוויח בגדול.
סילבינה פרוינד
סילבינה פרוינדמנכ"לית דלת פתוחה
קרא עוד
זכיתי לקחת חלק בהרצאות של ד"ר חן קצביץ' כמרצה בנושא התפתחות מינית בגיל הרך והילדות, בהכשרה למחנכי מיניות בריאה, של עמותת דלת פתוחה (ע.ר). ד"ר חן קצביץ' העבירה את הנושא במקצועיות, בהכלת המשתתפים והשאירה אחריה חותם עמוק וחיובי. אני שמחה שיצא לי להנות משיעור מקיף ומעמיק.
איילת לובראני
איילת לובראנירכז תחום להטב"ק, מועצה אזורית יואב
קרא עוד
חן מוזמנת אלינו בקביעות ל- 10 מפגשים לסדנת מיניות מיטיבה לבני ובנות נוער בגילאי ט-י מזה כמה שנים. אנחנו נעזרים בליווי שלה גם בהדרכה בתחום להורים ולמדריכים. כל מפגש עם חן מזמן למידה ונקודת מבט חדשה על מיניות, בדגש על זו הבריאה והמיטיבה. הנוער מרותק ומגיע בעקביות לכל מפגש. כל מפגש מפיל אסימונים ובעיקר מאתגר את החשיבה, מצביע על מאזן הכוחות המגדרי ויוצר שינוי בדפוסי חשיבה ותפישה. הסדנאות אפשרו גם לצוות ההדרכה קרבה גדולה לחניכים והמשך שיח פתוח ובריא על מיניות
מיקי קנדל
מיקי קנדלמכשירה ומלווה צוותים קהילתיים למוגנות מינית
קרא עוד
הסדנות שהעבירה חן לבני/ות הנוער ולהורים, עוררו ענין רב, וזכו לתשבחות מהמשתתפים והצוותים. כמי שמעורבת שנים רבות בתחום האלימות המינית, אני מוצאת שחן מביאה איתה רוח חדשה ומרעננת בשיח על מיניות מיטיבה ומיניות פוגעת. המסרים ברורים, מונגשים לבני הנוער בהיבט של השפה, הפתיחות, העיסוק בבעיות המעסיקות אותם, בישירות וכנות, מבלי להתחמק מלגעת במורכבות ובדילמות. חידוד המסרים לבני הנוער, תוך לימוד ומתן כלים וכללים למימוש וזיהוי מיניות מיטיבה, וכזו שפוגענית. הסדנאות בהן מעבירה חן את המסרים החשובים ויכולתה להעבירם באופן מרתק, משתף ובהיר, זוכות לשביעות רצון רבה מצד ההורים ובני הנוער.
רעות אלבז
רעות אלבזיו"ר צוות מוגנות מינית, קיבוץ חולית
קרא עוד
לפני שנה וקצת נחשפתי בפעם הראשונה אל חן קצביץ פרסלר. חן העבירה הרצאה קצרה בנושא: "מיניות מוגנת ומיטיבה" יחד עם שלל מרצים נוספים. בסוף ההכשרה אני וחבריי לצוות דיברנו בינינו והגענו למסקנה ששלושתנו התחברנו מאוד לדבריה של חן והיינו רוצים לשמוע עוד. לימים ,סיימנו את ההכשרה ופה אחד החלטנו שלהרצאה הראשונה לקיבוץ שלנו אנחנו רוצים להביא את חן. יצרתי קשר עם חן, והיא הייתה מקסימה,לבבית ונעימה.סיכמנו שהיא תגיע אלינו לקיבוץ עם הרצאה על מיניות מטיבה בגיל הרך. זה קרה! ההרצאה הייתה מעולה! מסודרת, מובנת, עם המון מקום לשיח פתוח לשאלות ממוקדת ומעוררת המון חומר למחשבה. אני וחבריי לצוות קיבלנו המון פידבקים על חן וההרצאה וזה ממש חימם את הלב והרגיש שעשינו את ההחלטה הנכונה עבור הקהילה שלנו.
דקלה גל יסעור
דקלה גל יסעורמנהלת חינוך לגיל הרך, קיבוץ משמר הנגב
קרא עוד
הרצאותיה של ד"ר חן קצביץ פרסלר בנושא מיניות מיטיבה מועברות אצלנו כבר כמה שנים הן להורי הגיל הרך והן להורי ביה"ס ההרצאות מנגישות בצורה מדהימה את נושא המניות והשיח עליו. בדיבור ישיר ללא כל מחסומים או מבוכה ויחד עם זאת עם הבנה מלאה למבוכת ההורים מייצרת חן שיח נעים מפרה ומלמד על הנושאים והשאלות שלא העזנו לדבר עליהם. כל שאלה לגיטימית. חן מכילה את בציבור ונותנת הדרכה מעשית ועניינית. מומלצת בחום. אל תפספסו.
יעל וגנר
יעל וגנרעו"ס (MSW) ומנהלת המרכז לגיל הרך ביד אליהו, תל אביב
קרא עוד
חן הרצתה מס' הרצאות במרכז להורים לילדים בגיל הרך על חינוך למיניות מיטיבה ושיוויון מגדרי, הן בזום והן פרונטלי. חן מרצה בצורה מאוד מאוד מעניינת ונגישה, עונה על שאלות ורגישה לקולות השונים. חן מקצועית מאוד ובעלת ידע רב בנושא, נוגעת בכל מה שמעסיק הורים לילדים בגיל הרך.
ד"ר יעל וינברגר
ד"ר יעל וינברגרמכללת קיי, באר שבע
קרא עוד
את חן שמעתי לראשונה בכנס בנושא מיניות בהרצאתה אודות "ניהול רושם דיגיטאלי" של בני נוער. התרשמתי מאוד ממומחיותה בתחום וביכולתה להנגיש באופן כה נעים נושא מורכב זה. הזמנתי את חן להעביר קורס בהשתלמות קבס"ים במכללת קיי. כותרת הקורס הייתה "מין,מיניות ומגדר" כאשר הרקע האישי של המשתלמים מגוון והטרוגני במיוחד. חן עמדה במשימה והצליחה להעביר קורס מרתק, משמעותי ורלוונטי לעובדי חינוך תוך רגישות והתחשבות בדעות השונות של משתתפי הקורס. המשתתפים רכשו ידע עדכני בתחום לצד פרקטיקות בהם יוכלו להשתמש בעבודתם.
הקודם
הבא

בין לקוחותיי